"Ważne jest mówienie wprost. Rzeczowa rozmowa wzbudza zaufanie i pewność, że ma się do czynienia z kompetentnym doradcą".
Dziś odbyliśmy rozmowę z ekspertką ds. sprzedaży, Panią Eweliną Jasińską.
Enano: Czym dla Ciebie jest dobra jakość obsługi?
Ewelina Jasińska: Do każdego Klienta podchodzę indywidualnie. Pytam, jakie są jego potrzeby i oczekiwania odnośnie łazienki. W rozmowie z Klientem ważna jest empatia i faktyczne wysłuchanie, aby dowiedzieć się czego naprawdę dana osoba potrzebuje. Często należy nakierować Klienta lub wyprowadzić go z błędu. Ważne jest mówienie wprost. Rzeczowa rozmowa wzbudza zaufanie i pewność, że ma się do czynienia z kompetentnym doradcą.
E: Z jakimi wyzwaniami najczęściej spotykasz się w pracy?
E.J.: Wyzwaniem jest skompletowanie całego towaru w jednym czasie. Często również Klienci nie są świadomi tego, że dany towar trzeba wcześniej zamówić. Czas oczekiwania na produkty bywa różny, mam na myśli produkty z wyższych półek lub na wyszukane kolory baterii: złoto szczotkowane, miedziane, na które trzeba dłużej poczekać.
E: Co w pracy ekspertki sprzedaży daje Ci największą satysfakcję?
E. J.: Dla mnie największą satysfakcją jest, gdy Klienci są zadowoleni, kiedy wracają do mnie z kolejną inwestycją lub gdy polecają nasz Salon znajomym.
E: Jakie płytki najczęściej wybierają Twoi Klienci?
E.J.: Najczęściej wybierają płytki w formacie 120 x 60 imitujące kamień w kolorach szaro- beżowych.
E: Co preferujesz: wannę/prysznic?
E.J.: Ja preferuję wannę, aczkolwiek nie mam wanny w swojej łazience.
E: W takim razie, jaką piosenkę śpiewasz pod prysznicem?
E.J.: Nie śpiewam pod prysznicem. Biorę relaksujące, gorące prysznice.
E: Masz ulubioną piosenkę, której regularnie słuchasz?
E.J.: Nie mam takiej, lubię różne gatunki muzyczne. Dla relaksu słucham chóru "Accantus".
E: Ostatnio obejrzany film?
E.J.: "Creed" - film o bokserze. Bardzo wzruszający.
E: Jaki jest Twój sposób na odpoczynek po intensywnym dniu w pracy?
E.J.: Długie spacery po lesie z moim pieskiem Tokajem. W wakacje jeżdżę w góry, które kocham.
E: Czy masz już postanowienia noworoczne, a jeśli tak to jakie?
E.J.: Nie mam postanowień. Planuję wszystko na bieżąco.
E: Dziękuję za rozmowę.
E.J.: Również dziękuję.